ebook

Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie.
Jak skutecznie uruchomić kampanię.

Ten najbardziej aktualny ebook wzbogacony o widoki nowego Menedżera Reklam pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. 

W ebooku znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak stworzyć Menedżera Firmy i konto reklamowe oraz jak przydzielać do nich dostępy,
  • jak zainstalować piksel facebooka i czym jest API konwersji,
  • jaki cel reklamowy wybrać, by zrealizować cel marketingowy i/lub sprzedażowy, 
  • jak ustawić grupę docelową, 
  • ile powinien wynosić budżet reklamowy,
  • czym są niestandardowe grupy odbiorców i podobni odbiorcy,
  • jak tworzyć skuteczne grafiki reklamowe,
  • jak zabrać się do kwestii testów,
  • jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność.

Dla kogo jest ten ebook:

  • dla marketerów, PR-owców, pracowników agencji i freelancerów, którzy chcą poszerzyć kompetencje,
  • dla influencerów, którzy chcą docierać ze swoimi treściami do nowych osób lub promować się wśród obecnych obserwujących, 
  • dla osób prowadzących biznes online, które chcą dowiedzieć się, jak zwiększyć widoczność i sprzedaż wśród najbardziej zainteresowanej grupy odbiorców,
  • dla osób początkujących, które chcą poznać tajniki włączania reklam od podstaw.
mockup_1

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes przez zwiększanie ruchu na stronie i sprzedaż, zwiększać zaangażowanie pod postami i pozyskiwać nowych obserwujących na Facebooku i Instagramie, to ten ebook jest właśnie dla Ciebie.

Poznaj opinie o ebooku:

O autorce:

Joanka Stefaniak

Ekspertka w obszarze mobile marketingu i social media z 10-letnim doświadczeniem. Z powodzeniem buduje i realizuje strategie wzrostu i performance dla startupów, agencji i korporacji.

Zrealizowała ponad 500 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia („Facebook Ads od podstaw”, „Biznes na Instagramie”, Wyzwanie „Zrozumieć social media w 6 tygodni”) oraz współpracując m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Współpracowała m.in. z:  Bee Talents, Qpony, Blix, Vicher, Lampomat.pl, Jubiler Schubert, Platinium Cast PR.

Co znajdziesz w ebooku?

Ten ebook to same konkrety, które pozwolą Ci zrozumieć strukturę kampanii reklamowej i podejmowane decyzje.

Nie działaj bez planu i nie przepalaj budżetu na nieskuteczne kampanie.

Chcesz otrzymać dofinansowanie od pracodawcy, ale natłok pracy sprawia, że nie masz czasu na pisanie dodatkowych maili? Nie martw się, zadbałam o to. Kliknij poniżej i pobierz gotowy wniosek, który wystarczy wypełnić danymi:

POBIERZ WNIOSEK

Co otrzymasz kupując ebooka?

  • nagrania 2. webinarów (temat nr 1: Targetowanie – Przepis na idealną grupę odbiorców; temat nr 2: Skuteczne formaty reklamowe – kreacje i narzędzia) oraz możliwość udziału w kolejnych, które będą organizowane
  • darmową aktualizację w ciągu najbliższych 12 miesięcy, która uwzględni zmiany w panelu reklamowym i nowe sposoby na optymalizację,
  • dożywotni dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie możesz podzielić się wątpliwościami odnośnie swoich działań lub uzyskać pomoc przy reklamach. 

Najlepszy czas, żeby zacząć z reklamami w social media, był 10 lat temu. Drugi najlepszy jest TERAZ.

Kup ebooka i zacznij tworzyć skuteczne kampanie reklamowe!

FAQ

Otrzymasz go na podany wcześniej  adres e-mail zaraz po zakończeniu procesu zakupowego.

Tak, jeśli nigdy nie włączałeś_aś reklam lub  chcesz uporządkować swoją wiedzę od podstaw. Omawiam każdy krok, który czeka Cię do wykonania w panelu reklamowym, poruszam też kwestie optymalizacji i analityki. 

 

Na komputerze lub w telefonie – jak Ci wygodniej.