Dla kogo?

Kurs online

Skuteczne social media

– opanuj sztukę efektywnej komunikacji i sprzedaży

Prawdopodobnie jedyny kurs, jakiego potrzebujesz, by stać się samodzielnym ekspertem w świecie social media.

Psychologia ludzkich potrzeb jest złożona. Jedni klienci będą poruszać się w przestrzeni social media intuicyjnie, inni dotrą do swojego celu okrężną drogą, a część zniechęci się, zanim zacznie. Tak naprawdę wystarczy jedynie dobrze oznaczyć ścieżki, stworzyć czytelną mapę i opisać po kolei wszystkie kroki. Możesz to zrobić. Możesz tak poprowadzić narrację, by bohaterem historii sukcesu stał się Twój odbiorca. Dzięki temu spełni swoje marzenie, a Ty staniesz się jego przewodnikiem. W końcu każdy bohater ma swojego opiekuna, który go motywuje, prowadzi i wspiera. Jestem tu po to, by przekazać Ci praktyczne wskazówki, zebrane doświadczenie i wiedzę lekko, przyjemnie i zrozumiale. Opowiem Ci, jak działać, pokażę wartościowe przykłady i wskażę prostą drogę na sam szczyt. Chcesz zacząć działać w social mediach skutecznie?

I ZROBIĆ TO DOBRZE JUŻ ZA PIERWSZYM PODEJŚCIEM?

Dla kogo jest kurs online?

DLA TYCH, KTÓRZY STAWIAJĄ NA KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI I SWÓJ ROZWÓJ

DLA ODWAŻNYCH, KTÓRZY CHCĄ SIĘ PRZEBRANŻOWIĆ LUB ZMIENIĆ ZAWÓD 

DLA OSÓB, KTÓRE PRACUJĄ W MARKETINGU I CHCĄ PROWADZIĆ SOCIAL MEDIA SWOJE LUB KLIENTÓW WEWNĘTRZNIE

DLA NASTAWIONYCH NA SUKCES, KTÓRZY MIERZĄ WYSOKO I LUBIĄ WIEDZIEĆ WSZYSTKO, CO WAŻNE

DLA TEAM LIDERÓW, KTÓRZY CHCĄ POSZERZYĆ SWOJĄ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI 

DLA MARZYCIELI, KTÓRZY CHCĄ BUDOWAĆ SWOJĄ KARIERĘ SKUTECZNIE I NA SOLIDNYCH FUNDAMENTACH

Skąd to wiem?

Jeszcze niedawno byłam taka, jak Ty. Dziesięć lat temu szukałam swojej drogi i eksperymentowałam z nowymi technologiami. Szkolenia i kursy nie były jeszcze popularne, a ustawianie reklam na Facebooku czy prowadzenie kont w social mediach zgodnie ze strategią i unikalnym głosem marki raczkowało. Dzisiaj mamy dostęp do wielu darmowych artykułów, nagrań, webinarów i przykładów, a mimo to wciąż brakuje miejsca, które wyczerpuje odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania. Nie ma darmowego studium przypadku i skutecznych recept, jak radzić sobie z uniwersum w praktyce, bo przecież nie zawsze będzie tak kolorowo i słodko, jak na początku.  I dobrze, bo gdyby było, nie mielibyśmy żadnych wyzwań, a  nasze social media stałyby się nudne i nijakie.

ZDOBĄDŹ KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI I WYPRZEDŹ KONKURENCJĘ!

Media społecznościowe przeżywają BOOM, który nie przemija.
Nie pozwól, by rozwijały się bez CIEBIE!

Pakiet korzyści dla Ciebie - pewniaki, na które możesz liczyć

Dlaczego warto podjąć to wyzwanie?

UCZYSZ SIĘ, KIEDY I JAK DŁUGO CHCESZ

SAM/A WYBIERASZ TEMATY, OD KTÓRYCH CHCESZ ZACZĄĆ I DOWOLNIE JE MIKSUJESZ

SZKOLISZ SIĘ W SWOIM TEMPIE, A CZAS NA UKOŃCZENIE MODUŁÓW JEST NIEOGRANICZONY

To nie wszystko! Sam/a wybierasz też zakres materiału do nauki!

TAMATY

BASIC

PRO

  • Elementy składowe i kompozycja.
  • Złoty podział, reguła trójpodziału, brzytwa Ockhama.
  • Projektowanie, czyli wszystko o kolorach, typografii, hierarchii informacji i spójności w projekcie.
  • Najczęściej popełniane błędy.
  • Sprawdzone sposoby tworzenia grafik reklamowych – dobre praktyki i inspirujące przykłady.
  • Pytania, które warto sobie zadać przed publikacją.
  • Podsumowanie modułu w pigułce + karty pracy.
  • Przepis na idealną strategię marki.
  • Jak wyznaczyć mierzalne cele?
  • Jaka jest grupa docelowa Twojej marki?
  • Formułowanie przekazu, który działa.
  • Przygotowanie harmonogramu i budżetu kampanii.
  • Monitorowanie i raportowanie działań.
  • Podsumowanie modułu w pigułce + karty pracy.
  • Kto jest kim? Przegląd definicji.
  • Influencer marketing a strategia marketingowa.
  • Przygotowanie kampanii.
  • Gdzie szukać influencerów?
  • Jak zweryfikować autentyczność konta influencera?
  • Jak oznaczać współprace i przygotować umowę o współpracy?
  • Jak napisać brief i zmierzyć efekty działań?
  • Dobre praktyki i case study
  • Czym jest content marketing? Korzyści.
  • Jak zbudować dobrą strategię content marketingową od A do Z?
  • Najczęściej popełniane błędy w content marketingu.
  • Angażujące formaty w mediach społecznościowych, które warto znać.
  • Webwriting – jak pisać teksty w Internecie, by inni chcieli je czytać
  • Content is King – 3 lekcje od Netflixa.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Medium pełne możliwości. Przegląd znanych kont i statystyk.
  • Potencjał sprzedażowy. Sprawdź swój Social Selling Index.
  • Korzyści z korzystania z LinkedIn.
  • Pokaż się z dobrej strony. Zadbaj o swój profil. Praktyczne tipy.
  • Pomysły na treści.
  • Jak rozwijać swoją sieć kontaktów
  • Rodzaje komunikacji i dobre praktyki.
  • Możliwości reklamowe i przydatne narzędzia.
  • BONUS! Audyt Twojego konta.
  • Statystyki nie kłamią. Popularność medium.
  • Jak działa algorytm TikToka?
  • Przegląd popularnych treści.
  • Kiedy działać na TikToku?
  • Praktyczny poradnik dla Ciebie.
  • Case study sukcesu, czyli znane marki na TikToku.
  • Możliwości reklamowe i przydatne narzędzia.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Zanim zaczniesz działać, czyli praktyczne protipy dla Ciebie.
  • Jak działa algorytm Instagrama?
  • Audyt konta, czyli na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Dobre praktyki na wyniki.
  • Call to action w praktyce, czyli jak angażować odbiorców?
  • Raportowanie i statystyki konta.
  • Content na Instagramie.
  • Jak rozwijać konto na Instagramie.
  • Możliwości reklamowe.
  • Przydatne narzędzia.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy
  • Fakty i mity na temat Facebooka.
  • Silne strony Facebooka.
  • Treści ograniczane, czy co warto wiedzieć przed publikacją.
  • Jak wycisnąć maksimum z ruchu organicznego?
  • Jak angażować postami?
  • Możliwości reklamowe Facebooka.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Kiedy mamy do czynienia z kryzysem.
  • Różne oblicza problemów w mediach społecznościowych.
  • Jakie są najczęstsze przyczyny kryzysów.
  • Jak rozprzestrzenia się kryzys w social media.
  • Zasada 5P.
  • Przykłady kryzysów i lekcje, jakie możemy z nich wyciągnąć.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Pierwsze kroki w panelu reklamowym.
  • Wybieramy cel kampanii.
  • Lejek sprzedażowy.
  • Zestaw reklam – ustawienia.
  • Zestaw reklam – odbiorcy.
  • Zestaw reklam – umiejscowienie.
  • Reklama krok po kroku.
  • Kreacja reklamowa.
  • Jak przeprowadzić wiarygodne testy.
  • Skalowanie kampanii.
  • Projektowanie kampanii.
  • Analizowanie wyników kampanii.
  • Raportowanie wyników kampanii.
  • Przegląd dobrych i złych reklam.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
Cena

639 zł

839 zł

To nie wszystko! Sam/a wybierasz też zakres materiału do nauki!

BASIC

  • Elementy składowe i kompozycja.
  • Złoty podział, reguła trójpodziału, brzytwa Ockhama.
  • Projektowanie, czyli wszystko o kolorach, typografii, hierarchii informacji i spójności w projekcie.
  • Najczęściej popełniane błędy.
  • Sprawdzone sposoby tworzenia grafik reklamowych – dobre praktyki i inspirujące przykłady.
  • Pytania, które warto sobie zadać przed publikacją.
  • Podsumowanie modułu w pigułce + karty pracy.
  • Przepis na idealną strategię marki.
  • Jak wyznaczyć mierzalne cele?
  • Jaka jest grupa docelowa Twojej marki?
  • Formułowanie przekazu, który działa.
  • Przygotowanie harmonogramu i budżetu kampanii.
  • Monitorowanie i raportowanie działań.
  • Podsumowanie modułu w pigułce + karty pracy.
  • Kto jest kim? Przegląd definicji.
  • Influencer marketing a strategia marketingowa.
  • Przygotowanie kampanii.
  • Gdzie szukać influencerów?
  • Jak zweryfikować autentyczność konta influencera?
  • Jak oznaczać współprace i przygotować umowę o współpracy?
  • Jak napisać brief i zmierzyć efekty działań?
  • Dobre praktyki i case study
  • Czym jest content marketing? Korzyści.
  • Jak zbudować dobrą strategię content marketingową od A do Z?
  • Najczęściej popełniane błędy w content marketingu.
  • Angażujące formaty w mediach społecznościowych, które warto znać.
  • Webwriting – jak pisać teksty w Internecie, by inni chcieli je czytać
  • Content is King – 3 lekcje od Netflixa.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Medium pełne możliwości. Przegląd znanych kont i statystyk.
  • Potencjał sprzedażowy. Sprawdź swój Social Selling Index.
  • Korzyści z korzystania z LinkedIn.
  • Pokaż się z dobrej strony. Zadbaj o swój profil. Praktyczne tipy.
  • Pomysły na treści.
  • Jak rozwijać swoją sieć kontaktów
  • Rodzaje komunikacji i dobre praktyki.
  • Możliwości reklamowe i przydatne narzędzia.
  • BONUS! Audyt Twojego konta.
  • Statystyki nie kłamią. Popularność medium.
  • Jak działa algorytm TikToka?
  • Przegląd popularnych treści.
  • Kiedy działać na TikToku?
  • Praktyczny poradnik dla Ciebie.
  • Case study sukcesu, czyli znane marki na TikToku.
  • Możliwości reklamowe i przydatne narzędzia.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Zanim zaczniesz działać, czyli praktyczne protipy dla Ciebie.
  • Jak działa algorytm Instagrama?
  • Audyt konta, czyli na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Dobre praktyki na wyniki.
  • Call to action w praktyce, czyli jak angażować odbiorców?
  • Raportowanie i statystyki konta.
  • Content na Instagramie.
  • Jak rozwijać konto na Instagramie.
  • Możliwości reklamowe.
  • Przydatne narzędzia.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy
  • Fakty i mity na temat Facebooka.
  • Silne strony Facebooka.
  • Treści ograniczane, czy co warto wiedzieć przed publikacją.
  • Jak wycisnąć maksimum z ruchu organicznego?
  • Jak angażować postami?
  • Możliwości reklamowe Facebooka.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Kiedy mamy do czynienia z kryzysem.
  • Różne oblicza problemów w mediach społecznościowych.
  • Jakie są najczęstsze przyczyny kryzysów.
  • Jak rozprzestrzenia się kryzys w social media.
  • Zasada 5P.
  • Przykłady kryzysów i lekcje, jakie możemy z nich wyciągnąć.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.

639 zł

PRO

  • Elementy składowe i kompozycja.
  • Złoty podział, reguła trójpodziału, brzytwa Ockhama.
  • Projektowanie, czyli wszystko o kolorach, typografii, hierarchii informacji i spójności w projekcie.
  • Najczęściej popełniane błędy.
  • Sprawdzone sposoby tworzenia grafik reklamowych – dobre praktyki i inspirujące przykłady.
  • Pytania, które warto sobie zadać przed publikacją.
  • Podsumowanie modułu w pigułce + karty pracy.
  • Przepis na idealną strategię marki.
  • Jak wyznaczyć mierzalne cele?
  • Jaka jest grupa docelowa Twojej marki?
  • Formułowanie przekazu, który działa.
  • Przygotowanie harmonogramu i budżetu kampanii.
  • Monitorowanie i raportowanie działań.
  • Podsumowanie modułu w pigułce + karty pracy.
  • Kto jest kim? Przegląd definicji.
  • Influencer marketing a strategia marketingowa.
  • Przygotowanie kampanii.
  • Gdzie szukać influencerów?
  • Jak zweryfikować autentyczność konta influencera?
  • Jak oznaczać współprace i przygotować umowę o współpracy?
  • Jak napisać brief i zmierzyć efekty działań?
  • Dobre praktyki i case study
  • Czym jest content marketing? Korzyści.
  • Jak zbudować dobrą strategię content marketingową od A do Z?
  • Najczęściej popełniane błędy w content marketingu.
  • Angażujące formaty w mediach społecznościowych, które warto znać.
  • Webwriting – jak pisać teksty w Internecie, by inni chcieli je czytać
  • Content is King – 3 lekcje od Netflixa.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Medium pełne możliwości. Przegląd znanych kont i statystyk.
  • Potencjał sprzedażowy. Sprawdź swój Social Selling Index.
  • Korzyści z korzystania z LinkedIn.
  • Pokaż się z dobrej strony. Zadbaj o swój profil. Praktyczne tipy.
  • Pomysły na treści.
  • Jak rozwijać swoją sieć kontaktów
  • Rodzaje komunikacji i dobre praktyki.
  • Możliwości reklamowe i przydatne narzędzia.
  • BONUS! Audyt Twojego konta.
  • Statystyki nie kłamią. Popularność medium.
  • Jak działa algorytm TikToka?
  • Przegląd popularnych treści.
  • Kiedy działać na TikToku?
  • Praktyczny poradnik dla Ciebie.
  • Case study sukcesu, czyli znane marki na TikToku.
  • Możliwości reklamowe i przydatne narzędzia.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Zanim zaczniesz działać, czyli praktyczne protipy dla Ciebie.
  • Jak działa algorytm Instagrama?
  • Audyt konta, czyli na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Dobre praktyki na wyniki.
  • Call to action w praktyce, czyli jak angażować odbiorców?
  • Raportowanie i statystyki konta.
  • Content na Instagramie.
  • Jak rozwijać konto na Instagramie.
  • Możliwości reklamowe.
  • Przydatne narzędzia.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy
  • Fakty i mity na temat Facebooka.
  • Silne strony Facebooka.
  • Treści ograniczane, czy co warto wiedzieć przed publikacją.
  • Jak wycisnąć maksimum z ruchu organicznego?
  • Jak angażować postami?
  • Możliwości reklamowe Facebooka.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.
  • Struktura kampanii reklamowej
  • Reklamy szczególnej kategorii.
  • Zestaw reklam krok po kroku.
  • Grupa niestandardowych odbiorców.
  • Piksel Facebooka, API konwersji i remarketing w praktyce.
  • Najlepsze kreacje i formaty reklamowe.
  • Analiza i raportowanie wyników.
  • Testy, które warto wykonać.
  • Dobre praktyki tworzenia reklam.
  • Podsumowanie modułu + karty pracy.

839 zł

Nie idź na całość bez 100% gwarancji

Przeczytaj opinie moich kursantów i studentów - nie kupuj kota w worku!

Możesz obejrzeć też wybrane lekcje i zobaczyć, jak to wygląda

Twoja codzienność po kursie

Będziesz działać skutecznie w social mediach

Zyskasz kompetencje przyszłości

Nauczysz się pisać treści, które warto czytać

Zaczniesz poruszać się pewnie w internecie

Zadbasz o swoje konto na LinkedIn

Przygotujesz profesjonalne raporty

Dokonasz analizy błędów

Zbudujesz strategię dla dowolnej marki

Rozgryziesz algorytmy

Stworzysz kreacje reklamowe, które sprzedają

Zyskasz praktyczną wiedzę

Staniesz się specjalistą w branży

Zacznij wygrywać!

Wiesz, że ludzie podejmują decyzję w ciągu 90 sekund od pierwszej interakcji?

Potem już tylko przekonują się, że wybrali właściwie.

Klient na każdym etapie ścieżki zakupowej stawia sobie pytania. Szuka odpowiedzi. Chce zaspokoić swoje potrzeby.

Naucz się spełniać marzenia odbiorców. Twórz strategie, które mają SENS.

Sprzedawaj receptę na szczęście w social media, które staną się Twoim źródłem mocy.

Podjąłeś/łaś już swoją decyzję? TAK!

FAQ

Po opłaceniu kursu otrzymasz wiadomośc mailową z dostępem do platformy oraz zaproszeniem do zamkniętej grupy na Facebooku. Jeśli zakupisz wersję PRO otrzymasz również ebooka.

Tak. Planuję rozwijać kurs i dodawać więcej modułów i materiałów dodatkowych – wszystko w cenie zakupu.

Gwarantuję aktualizację materiałów minimum do 2025 roku.

Tak, wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Tak, wystarczy zaznaczyć tę opcję i uzupełnić dane.

Na start to ponad 50 lekcji.

Tak, nie musisz kończyć kursu po jego zakupie – decyzja należy do Ciebie.

Tak, jednakże żeby otrzymać certyfikat i potwierdzenie umiejętności na LinkedIn trzeba jednak ukończyć podstawowe moduły tj. Marketing na Facebooku, Marketing na Instagramie, Marketing na TikToku, Marka osobista na LinkedIn, Grafika w social media, Marketing Influencer, Strategia w social media i Content marketing.